I´m back!!!!

.... i dubbel bemärkelse fy faaaaan hihi kunde visst inte hålla mig till nästa år hihi. Jag har kört mitt första gympass sedan jag blev dumpad. 1 månad! aaaaa det är så sjukt vad jag mår bra.. gymmet e verkligen mitt andra hem. Ska köra på som fan nu, inget, inget! kan stoppa mej nu!

Körde lite blandat överkropp, bröst rygg och litta arms osså.. sen en halvtimme cardio på det.. sen bastu en stund ( den stängs av nio så va inte så varm tyvärr!) sen en b.u.s sprayning av min body på det =) sen en promenix hem, har precis avnjutit keso & fryst mango, och julmust light mmm nu ska jag skalla kudden! svårt när man e pigg dock haha jaja har ju Sköna Hem att bläddra i!!!


Ha en underbar kväll det ska jag och mina endorfiner ha ;)

Hughs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0