Välkommen till min nya blogg!

Well, välkommna!

 

Här kommer jag nog skriva om allt och då menar jag allt! Mitt liv som dotter, vän, singel (again), lagerarbetare och träningsgalning.

 

Har alltid skrivit mycket och fullkomligt älskar det.. Behöver en nystart i livet. är nydumpad, köpt min drömlägenhet well en dålig och en bra sak så det ska nog lösa sig detta =)

 

Jag e rätt rolig tror jag så vi kan nog ha skoj ihop här på nätet, right folks??

 

Vi ses nog igen 2012, och då jävlar ska det bli "mitt år" vadfan det nu betyder =)

 

Hughs!

 

 


Kommentarer
Postat av: GBG-Styrka

Trevligt med en ny blogg :)

2011-12-30 @ 20:18:48
URL: http://gbg-styrka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0