Just idag gör det ont.

Nä jag har inte ont i huvudet av bakfylla eller vältrar i ångest. (jag slutade dricka alkohol för 4 månader sedan)

Min nyårsafton blev fin. Firade med 3 vänner hos mej som tidigare nämnt sedan dans på Hipp. Det var skoj! Men ändå kommer det där stinget i hjärtat -även ont i fötterna av mina 12 cms klackar..

Nåväl tog ensam en taxi hem 02:30.

Idag har jag varit uppe sedan 8, tvättat, diskat och städat från gårdagens bravader (jaja låter ju fräsigt ;) )

Nere idag. Men jag kommer komma upp igen vänta ni bara! Så länge inhalerar jag mitt svarta kaffe och peppar mej själv (för det är mina egna åsikter som spelar roll i långa loppet) för en härlig powerwalk i den tysta nyårsdagen.

Jag hoppas bara innerligt jag slipper se alltför många par hand i hand med en jävla pizzajävel.

Hughs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0