Parasit eller bara ett litet maskägg?

Tjo!

Long time no write...

well well drog till Egypten med en fin vän en vecka. Det var väldigt skönt att komma iväg även om första dagen där gav mig minnen om det jag försökte slippa tänka på! Oh well..

Vi gick morgonpromenader, käkade frukostbuffé, solade, poweralkade, käkade god middag och la oss vi 22 =) Mycket najs!

Babe fick även gjort fotvård & slingat håret, de timmarna använde jag till att gymma (och tydligen ingår pt i priset hihi)

Slutet gott, nja... kom hem till en Hulk som va inklämd mellan 2 andra monster.. och ja just ja jag har jobbat en halv dag.. jodå serni jag har fått något skit nere i Afrika jag.. ingen vanlig Salmonella osv utan nu går de vidare och letar amöbor, parasiter, maskägg mm.. KUL.

Ingen sa det var lätt att vara jag.

Men inte fan ger jag upp, får se det positiva! ser nästan mina abs nu haha ;)

Soooo Long!

Hughs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0