Pastellklick & drömmar om plåt..

Såvardetlördagigen!

jaa och här sitter man i sin ensamhet =( Var ju bjuden på 30 årsfest i Åhus men efter 9 dygn av magsjuka kändes det inte så pepp att sätta sig i bilen och köra i över en timme.. man e ganska svag..

Nu är skiten (haha..) iaf över, vilket jag tackar för!

Var en runda på stan idag och hittade massa skoj till mitt hem!

Köpte 2 mintgröna linnekuddar, en vit plåtpall, servetter, doftljus, skålar mm. Hittade även mina drömstolar till ett överkomligt pris så imorgon ringer jag och beställer dem =) IHHHH ja det är galet att man kan tycka inredning e skoj har aldrig varit så intresserad tidigare.. alltid älskat Loppis iofs! Men nu är det min lägenhet och jag får göra vad jag vill..

REA-fyndade såklart oxå lite på H&M.. en klänning och 2 shorts för 120 spänn.. jag kan mina stuff.

Tjänade ihop till middagen ikväll gjorde jag oxå! Sålde mitt gamla skoställ till en bekant och för pengarna köpte jag SUSHI hihi..

Hughs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0