Sugar for mah Honey!

Tjooo

Har ikväll gjort det värsta jag gör några gånger om året. Sagt hejdå till min allra bästa vän. Hon är en otrolig kvinna som bott i Italien och nu pluggar mode i London. Hon är bäst!

Jobbigt är det att inte få se henne varje dag, krama henne och bara sitta och dricka thé och prata.
Men jag är så stolt att hon följer sitt hjärta och kämpar för sin dröm och jag har inga tvivel om att hon kommer bli en fantastiskt grym designer!

Igår var jag på 25års fest hos en människa jag aldrig träffat innan, supertrevligt! punkt.

Idag ( nä igår var det ju.) blev jag bjuden på 30 års fest hos en människa jag önskar jag träffade oftare. Vi klickar liksom. Fick info om att festen skulle bestå av mest par men vad gör det??!! en singel skulle där iaf vara... hihihi

Nu ska jag dricka mitt thé, käka min mango/kesella/kanel/solrosfrön mix och kolla en rulle, Dumpad. Huh... jejejeje

Hughs!

ps. har köpt matrumsbord! wefuckinhoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0